Vajad abi?

Kasutatud seadmete müügitingimused

 

blobid0.dat
Kasutatud seadmete müügitingimused

KASUTATUD SEADMETE MÜÜGIITINGIMUSED
Ostes Tele2-st kasutatud seadmeid palume Sul neid tingimusi järgida.

1. Mis on minu õigused, kui ma ostan teilt kasutatud seadme?

Sinu õigused on täpselt samad, kui siis, kui sa ostad meilt uue seadme: sul on õigus 24 kuu jooksul arvates seadme ostmisest esitada meile pretensioon vastavalt Tele2 Pretensioonide esitamise korrale. Puuduste ilmnemisel tuleb sellest meid teavitada esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 2 (kahe) kuu jooksul alates puuduse ilmnemisest.

2. Mida ma pean kasutatud seadme ostmisel silmas pidama?

Tegemist on uueväärse, mitte uue seadmega. Seetõttu võib seadmel esineda kosmeetilisi kahjustusi või puudusi, näiteks kriimustused, täkked või muud kasutusjäljed. Kosmeetilised kahjustused ei takista aga seadme sihipärast kasutamist ning kõik meie seadmed on läbinud põhjaliku kontrolli ning nende funktsioonid toimivad. Palun loe enne seadme ostu läbi seadme kirjeldus, kus on välja toodud kas seadmel võib esineda kasutusjälgi või muid kasutatud seadmele omaseid tunnuseid (näiteks avatud pakend jms).

3. Mis siis, kui ma ei ole rahul seadme seisukorraga?

Ostes Tele2-st kasutatud seadme on Sul kohustus seadme kättesaamisel seadme seisukorraga koheselt tutvuda. Juhul kui seadmel esinevad puudused, mis ei ole omased kasutatud seadmele, palume Sul meid sellest koheselt informeerida. Lisaks, erakliendina on Sul õigus lepingust taganeda ilma põhjuseta 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, kui seade on ostetud meie e-poest.

4. Mis saab kui seadmel ilmes puudus, mis ei ole seotud asjaoluga, et tegu on kasutatud seadmega?

Kui Sinu seadmel esineb tootjapoolne riistvara probleem, näiteks selle materjali- või valmistamisdefektid, siis me võimalusel parandame Sinu seadme tasuta. Juhul, kui seadet ei ole remontida, siis on Sul võimalus endale valida samas väärtuses uus seade või saada enda raha tagasi. Soovi korral võid sa endale soetada ka kallima seadme, tasudes vaid hinnavahe.

5. Kes hindab seadme seisukorda?

Täpse hinnangu seadme seisukorrast ja vigastustest annab seadme tootja ametlik hoolduspartner. Juhul kui sa ei nõustu nende hinnanguga, siis on sul õigus iseseisvalt pöörduda mõne teise tootja ametliku hoolduspartneri poole ekspertiisi teostamiseks.

6. Milliste puuduste korral ei ole mul õigus esitada pretensioone seadme seisukorra kohta?

Kuna tegu on kasutatud seadmetega, siis ei kata pretensiooni esitamise õigus seadme kosmeetilisi kahjustusi ega puudusi, näiteks seadme kriimustused, täkked ja portide purunenud plastosad, kui need ei ole tekkinud tänu riistvara materjalide- ega valmistamisedefektide tõttu. Lisaks, kui seadme puudus on põhjustatud näiteks niiskuse, elektrilise kahjustuse, kukkumise, põrutuse või muu hooletu või ebasihipärase kasutamise tõttu, ei pea Tele2 seda tasuta parandama ega asendama. Täpsemalt välistuste kohta loe Tele2 remondi ja hoolduse üldtingimustest.

7. Kas ma pean tasuma probleemi tuvastamise eest?

Esimese 12 kuu jooksul arvates seadme ostmisest katab diagnostika kulud Tele2. Kui sa tood seadme remondi või hooldusesse peale 12 kuu möödumist peale ostu, siis on meil õigus Sinult küsida diagnostika tasu vastavalt kehtivale hinnakirjale, mis on leitav meie kodulehelt.

8. Mida teha, kui seadmega juhtub õnnetus?

Lõpeta puudusega seadme kasutamine koheselt, et ära hoida probleemi süvenemist. Järgmiseks võta kaasa seade ja ostudokument ning suundu lähimasse Tele2 esindusse, kus Sinu probleemile leitakse üheskoos lahendus.

9. Kas mul on õigus esitada pretensioone ka ostetud seadmega kaasas olnud lisavarustuse kohta, kui lisavarustuse seisukord ei vasta lubatule?

Jah, kui lisavarustusel esineb tootjapoolne riistvara probleem, siis on Sul õigus ka nende probleemide lahendamiseks pöörduda otse meie poole.

10. Kas kasutatud seadmele saan ma osta lisaks eraldi seadmekindlustuse?

Jah, ka kasutatud seadmele saad sa osta juurde eraldi seadmekindlustuse, mille tingimuste kohta saad täpsemalt lugeda siit