Vajad abi?

Juhtus õnnetus, vargus või kaotasid seadme

 

Õnnetuse korral (nt telefon kukkus asfaldile, lemmikloom näris seadme katki või lükkas laualt alla, seadme sisemised rikked) tule esimesel võimalusel meie esindusse (hiljemalt 31 päeva jooksul), et esitada kahjuavaldus. Kui seade on alles (ka kahjustunud olekus), siis võta see kaasa koos lisadega, mis olid algkomplektis.

Varguse või röövi korral tule meie esindusse hiljemalt 7 päeva jooksul koos politseiavalduse koopiaga.
Vargus on näiteks, kui trammis keegi varastab käekotist seadme. Röövimine on, kui seade võetakse ära vägivallaga või vägivallaga ähvardades.
NB! Varguse, röövi või juhul, kui seadet pole võimalik esindusse tuua, kehtib kahekordne omavastutus.

 

Kahju hüvitamine ja vajadusel toote parandamine või asendamine toimub ainult Tele2s.

Pane tähele:
- Tele2s seadmekindlustuse raames remonditud telefonile kehtib tootjagarantii edasi
- kindlustusperioodil hüvitatavate kahjujuhtumite arv on piiramatu