Vajad abi?

Juhtus õnnetus, vargus või kaotasid seadme

 

Ootamatu juhtumi korral tule esimesel võimalusel meie esindusse (hiljemalt 31 päeva jooksul), et esitada kahjuavaldus. Kui seade on alles (ka kahjustunud olekus), siis võta see kaasa koos lisadega, mis olid algkomplektis. Ootamatu juhtum on, kui mobiiltelefon kukkus käest maha või lemmikloom lükkas seadme laualt maha, näris katki jne; ootamatu juhtum ei ole, kui vihmasaju ajal jäetakse mobiiltelefon vihma kätte.

Varguse või röövi korral tule meie esindusse hiljemalt 7 päeva jooksul koos politseiavalduse koopiaga.

Varguse kindlustusjuhtumiks on näiteks, kui trammis sõites varastab keegi käekotist seadme. If ei maksa hüvitist, kui seade jäetakse randa, minnakse ise ujuma ning tagasi tulles seadet enam pole.

Röövimine on, kui kõrvaklapid võetakse ära vägivallaga või vägivallaga ähvardades. Röövimine ei ole, kui kõrvaklapid anti vabatahtlikult teisele isikule kasutada, kuid ta ei too seda tagasi.
NB! Varguse, röövi või juhul, kui seadet pole võimalik esindusse tuua, kehtib kahekordne omavastutus.

Rikkekindlustuse kaitse aitab sind kui seadme garantii on juba lõppenud, aga seade mingil põhjusel enam om funktsioone ei täida, kuni hetkeni, mil seade on 36 kuud vana. Näiteks, seade lihtsalt ei lülitu enam sisse, kaamera fokusseerimine ei toimi jne.

Kahju hüvitamine ja vajadusel toote parandamine või asendamine toimub ainult Tele2s.

Pane tähele:
- Tele2s seadmekindlustuse raames remonditud telefonile kehtib tootjagarantii edasi
- kindlustusperioodil hüvitatavate kahjujuhtumite arv on piiramatu