Vajad abi?

Iseteeninduse tutvustus ärikliendile


Arved, maksmine 

Iseteenindus on kõige mugavam koht Tele2 arvetega tutvumiseks, sest näed sealt täpselt ära, millest Sinu arve koosneb. Oleme arvetele loonud iseteenindusse päris oma pesa, mis on kohe menüüst leitav nimega “Arved”.

Arvete lehel saad tutvuda viimase 12 kuu arvetega. Neid alla laadida .PDF või .CSV formaadis. Vaadata maksete ajalugu või arvete staatust - kas see on makstud, on tehtud ettemakse või on jäänud väike võlgnevus, et see likvideerida. Lisaks näed arvete lehel ka kõnede eristust.

Arvete lehel näed käesoleva arve summat ja maksetähtaega. Seal on otselink erinevatesse pankadesse, et makse mugavalt ja korrektselt ära teha - ei mingit muret viitenumbrite otsimisega. Valikus on 5 panka - Swedbank, SEB, Coop Pank, Luminor ja muidugi ka LHV. Leiad sealt kindlasti endale sobivaima. Arvete lehel “maksete ajalugu” nupu taga leiad ka sooritatud maksete summad ja kuupäevad, millal makse sooritati.

 

Kõnede eristus ja arve detailid

Iseteeninduses olevad interaktiivsed arved kuvavad sulle täpselt sekundi täpsusega, millal ja kuhu mingi kõne tehti. Iseteenindusest saad arve alla laadida .PDF kui ka .CSV formaadis. CSV formaadis fail on eriti kasulik, kui pead arvet näiteks excelis töötlema.

Sinu arved Tele2 teenuste eest tulevad alati iseteenindusse, kuid saad tellida arveid veel lisaks ka e-postile või panka e-arvena. Äriklientidele võimaldame ka sidumist erinevate arvekeskustega, selleks võta ühendust meie halduritega!


Erinevad sisselogimisviisid

Tele2 äriklient saab iseteenindusse sisse logida enda ettevõtte lepingul oleva mobiilinumbri ja parooliga.

Kui on soov isikuliselt (ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID'ga) sisse logida, on vaja ärikliendi konto siduda vastavate isikukoodidega, sest ärikliendi kliendikonto Tele2-s on esialgu seotud vaid registrikoodiga.

Isikukoodide sidumisega on võimalik teha samale inimesele ligipääs erinevate ettevõtete kontodele kui ka võimaldada ligipääs näiteks raamatupidajale, kes ei ole ettevõtte töötaja.

Selleks toimida nii:

  • Logi sisse Tele2 iseteenindusse minu.tele2.ee soovitud ettevõtte lepingul oleva mobiilinumbri ja parooliga.
    • Kui Sa pole kunagi varem iseteeninduses käinud, siis on vaja mobiilinumber esmalt registreerida. 
    • Iseteeninduses on kahte tüüpi õiguseid: administraator ja piiratud õigustega kasutaja. Administraator saab teha kõiki toiminguid, seega soovitame sisse logida administraatori õigustega. 
  • Avalehel üleval paremas nurgas on hammasratta ikoon ⚙️. Klikka sellel. 
  • Avaneb leht, kus saad muuta kasutaja seadeid.
  • Seal on nupuke nimega "Seo isikukoodiga" 
  • Lisa soovitud isikukood, kes antud numbri iseteenindusse saavad edaspidi Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardiga sisse logida. NB! Ühe numbriga on võimalik siduda mitu isikukoodi. 
  • Valmis! Nüüd saavad lisatud isikud isikukoodipõhiselt sisse logida. 
  • Kui on vaja hiljem mõni isikukood eemaldada, siis saab seda teha samast kohast. Selleks klikka punasel X-ikoonil isikukoodi taga. Lihtne!


Krediidilimiit

Krediidilimiidi sisse arvestatakse jooksval arvelduskuul kasutatud teenused, näiteks kõned, SMS-id, eritariifilised kõned, interneti lisamaht.  Krediidilimiidi sisse ei arvutata näiteks paketi kuutasu.  Krediidilimiiti näevad kõik sisseloginud kasutajad iseteeninduse avalehel ja seda saavad muuta kõik administraatori õigustega kasutajad. 

Kui krediidilimiit tiksub täis, siis Eestis asuvatel numbritel on piiratud väljuvad teenused. See tähendab, et ise välja helistada ega sõnumeid saata ei saa, aga vastu võtta saab. Internetiteenus on Eestis kasutamiseks avatud kuni paketipõhise mahu täitumiseni. 

Eriti oluline on jälgida krediidilimiidi täitumist välismaal olles, sest kui krediidilimiit saab täis, ei saa välismaal olles ei helistada ega kasutada internetti. 


Ligipääsude haldamine

Tele2 iseteeninduses on kahte tüüpi õiguseid: piiratud vaatega kasutaja ja administraator. Administraatori õigustega kasutaja saab teha iseteeninduses kõiki toiminguid, piiratud kasutaja ei saa ühtegi muutust teha, kuid näeb temasse puutuvat infot ja kasutusstatistikat ja muidugi vahel hädasti vajaminevat PUK-koodi. 

Telefoninumbrile saab lisada kasutaja isikukoodi, et ta saaks kasutada sisselogimisel näiteks Smart-ID või Mobiil-ID võimalusi. Selleks tuleb admin-õigustega kasutajal iseteenindusse sisse logida, otsida üles rollivahetusest vajalik number ja klikata üleval paremas nurgas oleval hammasrattal- sealt avaneb võimalus lisada isikukood. Samast kohast saab vaadata ka juba lisatud isikukoode ja neid vajadusel eemaldada (nt kui töötaja on lahkunud ja numbrit kasutab keegi teine). 


SMS saatmine

Iseteenindusest saab korraga saata korraga tekstisõnumeid mitmele numbrile, eralda need vaid komaga. Sõnumite ajaloos on näha, millal sõnum saadeti ja millisele numbrile, seal ei ole näha sõnumi sisu.  10 SMSi on iseteeninduses iga kuu alati tasuta! 

Teenused ja piirangud

Iseteeninduses lehel "Teenused" alamkategoorias "Teenused ja piirangud" on võimalik hallata erinevaid lisavõimalusi.

Näiteks leiab sealt:

  • Üritatud kõne teavituse teenus
  • Rahvusvaheliste kõnede piirang
  • Eritariifsete kõnede/sms piirang
  • Teenuse täielik piirang (varastatud telefon)
  • Venemaa pakett
  • Internetiteenuse piirang roamingus
  • Internetiteenuse täielik piirang
  • Sisuteenuste piirang
  • Roamingu piirang
  • Kõnepost eestikeelne
  • Kõnepost inglisekeelne
  • Kõnepost venekeelne
  • Satelliitvõrkude lubamine
  • Väljuvate kõnede ja SMSde piirang
  • Sissetulevate kõnede ja SMSde piirang

Teenuseid saab avada ja sulgeda, seal on kenasti näha ka teenuste kohta kirjeldus, hind ja eripära - näiteks see, et enamik teenuseid hakkab kehtima 15 minuti jooksul. 


Numbri peatamine või sulgemine

Iseteeninduses lehel Numbrite ülevaade, saad numbreid või SIM-kaarte peatada ehk pausile panna või hoopis sulgeda. Peatamise korral saad numbrit tulevikus uuesti kasutada. Sulgemise korral mitte.

 

Numbri peatamine tähendab, et telefoninumbri kasutamine piiratakse täielikult Sinu soovitud perioodiks. Sel ajal ei pea Sa maksma kuutasu. Numbri peatamist on võimalik teha piiramatu arv kordi, kuid tasub olla tähelepanelik - seoses arveldusega, ei saa iseteeninduses numbrit peatada ja taasavada ja uuesti peatada ühe kaelndrikuu jooksul korduvalt,  seega ole numbri peatamistega tähelepanelik! Maksimaalne peatamise aeg on 12 kuud. Teenus aktiviseerub täielik 15 minuti jooksul. Numbrit saavad peatada ainult iseteeninduse admin-õigustega kasutajad. Kui peatamise periood on möödas, avaneb teenus automaatselt. Saad ka peatamise varem ära lõpetada! Kui number on peatatud, on seda ka samal lehel näha. 

Iseteeninduses saad sulgeda numbreid, millel pole tähtajalist piirangut ja kui see pole lepingu ainus number. Teenus aktiviseerub 15 minuti jooksul ja seda saab teha ainult admin-õigustega kasutaja.
Kui soovid lepingu lõpetada, siis võta meiega ühendust!


Kõik SIM-kaardiga seonduv
Lehel "Numbrite ülevaade" on näha numbri SIM-kaardi infot. Näiteks PUK-kood, SIM-kaardi kood ja tüüp. Lisaks saab samast kohast SIM-kaardi tellida endale sobivasse pakiautomaati, selle ajutiselt peatada (2-12 kuuks) või hoopistükis sulgeda. 

Kontaktandmed ja nõusolekud

Iseteeninduses saab sätete leheküljel valida endale sobiva arvekanali, lisada või muuta kontaktandmeid ja vaadata üle kõik lepingu- või numbripõhised nõusolekud. Näiteks millistel tingimustel ja kuidas me võime teie poole pöörduda, millised on meie kasutustingimused ja kuidas toimib meie kümpsistepoliitika

Dokumendihoidla

Iseteeninduses lehel Dokumendid leiab näiteks e-poe ostudokumendid, lepingud, lepingute kokkuvõtted ja nende lisad. Dokumendid on kronoloogilises järjekorras, kuvatud on nii dokumendi number, kuupäev, dokumendi nimi ja lisaks ka telefoninumber, millega dokument seotud on. Kui dokumente peaks olema palju, aitab kasutajat dokumentide otsing.