Vajad abi?

Numbri peatamine või sulgemine iseteeninduses

Iseteeninduses lehel Numbrite ülevaade, saad numbreid või SIM-kaarte peatada ehk pausile panna või hoopis sulgeda.

Peatamise korral saad numbrit tulevikus uuesti kasutada. Sulgemise korral mitte.

Peatamise juhend:

  • Logi sisse iseteenindusse minu.tele2.ee
  • Ava menüüs leht „Numbrite ülevaade“
  • Otsi vajalik number
  • Klikka SIM-toimingud
  • Peata ajutiselt teenus
  • Tutvu igaks kirjeldusega ja tingimustega
  • Salvesta

 

Hea teada peatamise kohta:
Numbri peatamine tähendab, et telefoninumbri kasutamine piiratakse täielikult Sinu soovitud perioodiks. Sel ajal ei pea Sa maksma kuutasu. Numbri peatamist on võimalik teha piiramatu arv kordi, kuid tasub olla tähelepanelik - seoses arveldusega, ei saa iseteeninduses numbrit peatada ja taasavada ja uuesti peatada ühe kaelndrikuu jooksul korduvalt,  seega ole numbri peatamistega tähelepanelik! Maksimaalne peatamise aeg on 12 kuud. Teenus aktiviseerub täielik 15 minuti jooksul. Numbrit saavad peatada ainult iseteeninduse admin-õigustega kasutajad. Kui peatamise periood on möödas, avaneb teenus automaatselt. Saad ka peatamise varem ära lõpetada! Kui number on peatatud, on seda ka samal lehel näha. 

Sulgemise juhend:

  • Logi sisse iseteenindusse minu.tele2.ee
  • Ava menüüs leht „Numbrite ülevaade“
  • Otsi vajalik number
  • Klikka SIM-toimingud
  • Sulge number (punane nupp)
  • Tutvu tingimustega ja vali sulgemise põhjus
  • Salvesta

Hea teada sulgemise kohta:
Iseteeninduses saad sulgeda numbreid, millel pole tähtajalist piirangut ja kui see pole lepingu ainus number. Teenus aktiviseerub 15 minuti jooksul ja seda saab teha ainult admin-õigustega kasutaja.
Kui soovid lepingu lõpetada, siis võta meiega ühendust!