Tele2
Vajad abi?

Iseteeninduses paketivahetus

Kõige mugavam ja lihtsam viis paketti vahetada, on iseteenindus.

Paketivahetus iseteeninduses: 

  1.  Logi iseteenindusse sisse minu.tele2.ee
    NB! Kallid ärikliendid, kui soovite sisse logida isikukoodipõhiselt, siis on vajalik eelnev iseteeninduses isikukoodiga numbri sidumine. Eraklientidest lepingu omanikud saavad iseteenindusse automaatselt. 
  2. Ava ülevalt menüüst leht "Teenused"
  3. Sealt avaneb Sulle meie teenuste ja lisavõimaluste leht. Esimese asjana näed üleval enda aktiivset paketti. Alla kerides näed just Sinule pakutavaid pakette. 
  4. Paketi vahetuseks vali nimekirjast sobiv pakett ja klikka "Vaata lähemalt"
  5. Loe ja tutvu paketi sisuga ja sobivuse korral nõustu tingimustega.
  6. Nupp nimega "Kinnitan tellimuse" läheb roheliseks. Klikka sellel!
  7. Tehtud! Paketivahetus võtab veidi aega, anna 15 minutit, et näeksid iseteeninduses kõike nii nagu peab! 

Hea teada! 
Paketivahetus on ühe korra kuus tasuta. Kui paketti on vaja vahetada tihemini, siis kaasneb paketivahetuse tasu! Valikus on alati saadaolevad paketid, mis tähendab, et aegunud paketti tagasi võtta ei saa.