Tele2
Vajad abi?

12250 SMS pettustest teavitamine

  1. 12250 on SMS pettustest teavitamise number, mille kaudu saavad Tele2 era- ja ärikliendid edastada kahtlased tekstisõnumid Tele2 Eesti AS küberturvalisuse ekspertidele. Teenuse eesmärgiks on ennetada, vähendada ja sulgeda telefoni teel läbiviidavaid pettuseid (nt finantspettus, phishing jms).

  2. SMS-i saatmine lühinumbrile on Tele2 kliendile tasuta.

  3. Raporteeritavat sõnumit säilitab Tele2 Eesti AS kuni pettuse uurimise lõpuni

  4. Isikuandmete töötlemine
    a. Tele2 EestiAS (reg kood 10069046, aadress Valukoja 8, 11415 Tallinn) on isikuandmete vastutav töötleja ning kasutab isikuandmeid käesolevates tingimustes toodud eesmärkidel.
    b. Tele2 privaatsuspoliitikaga ning õigustega isikuandmete töötlemisel on võimalik lähemalt tutvuda siin: https://tele2.ee/abi/lepingud-ja-arveldus/tingimused/privaatsuspoliitika
    c. Isikul on võimalik pöörduda küsimuses isikuandmete töötlemise kohta Tele2 Eesti AS andmekaitsespetsialisti poole e-posti aadressil dpo_estonia@tele2.com  

    Nõusolek
    d. SMS edastamisega lühinumbrile annab Saatja Tele2-le nõusoleku isikuandmete töötlemiseks käesolevates tingimustes toodud eesmärkidel.
    e. SMS Saatja andmeid ei edastata ilma nõusolekuta kolmandatele osapooltele, sh SMS saatja telefoninumber.
  1. Teenusega seoses tekkivate küsimuste või pretensioonide korral palume pöörduda e-maili aadressil info@tele2.ee või telefonil 6 866 866 (avatud iga päev 7.00-23.00).

 

 

KKK kuidas ära tunda pettust?

  • Ärge klõpsake linkidel, kui te ei ole kindlad, kellelt sõnum pärit on.
  • Olge teadlikud, et petusõnumid on tihti väga professionaalselt valmistatud ning võivad välja näha väga usaldusväärsed.
  • Eriti ettevaatlikuks peaksid tegema õigekirjavead ja kummaline sõnastus.
  • Kahtlased on ka kiireloomulised palved, mis nõuavad kohe viivituseta reageerimist.
  • Ükski pank või muu asutus ei palu teil oma kontoandmeid või paroole tekstisõnumi teel kinnitada.