Iseteenindus on kõige mugavam koht Tele2 arvetega tutvumiseks, sest näed sealt täpselt ära, millest Sinu arve koosneb. Oleme arvetele loonud iseteenindusse päris oma pesa, mis on kohe menüüst leitav nimega “Arved”.
Arvete lehel saad tutvuda viimase 12 kuu arvetega. Neid alla laadida .PDF või .CSV formaadis. Vaadata maksete ajalugu või arvete staatust - kas see on makstud, on tehtud ettemakse või on jäänud väike võlgnevus, et see likvideerida. Lisaks näed arvete lehel ka kõnede eristust.
Arvete lehel näed käesoleva arve summat ja maksetähtaega. Seal on otselink erinevatesse pankadesse, et makse mugavalt ja korrektselt ära teha - ei mingit muret viitenumbrite otsimisega. Valikus on 5 panka - Swedbank, SEB, Coop Pank, Luminor ja muidugi ka LHV. Leiad sealt kindlasti endale sobivaima. Arvete lehel “maksete ajalugu” nupu taga leiad ka sooritatud maksete summad ja kuupäevad, millal makse sooritati.
Iseteeninduses olevad interaktiivsed arved kuvavad sulle täpselt sekundi täpsusega, millal ja kuhu mingi kõne tehti.
Sinu arved Tele2 teenuste eest tulevad alati iseteenindusse, kuid saad tellida arveid veel lisaks ka e-postile või panka e-arvena. Selleks:
1) Logi iseteenindusse sisse minu.tele2.ee
2) Ava vasakult nurgast hammasratta ikoonist seaded.
3) Vasakul näed kenasti arve kanali eelistust, mida saad vajadusel “Muuda” nupust muuta. Muutmisel salvesta oma valik. Lihtne!
Iseteenindusest saad arve alla laadida .PDF kui ka .CSV formaadis. CSV formaadis fail on eriti kasulik, kui pead arvet näiteks excelis töötlema.
Tele2 iseteeninduses ei kuvata järelmaksu arveid. Kui Sul on Tele2 kaudu tellitud järelmaksuga mõni seade, siis need arved jõuavad sinuni e-kirjaga või e-arvena panka. Soovitame arve kanaliks valida endale sobiv pank, nii ei jää ükski arve märkamata.
Mugavat iseteeninduse kasutamist!