Tele2
Vajad abi?

SMS ja MMS sõnumid

Mobiilse seadmega on võimalik saata kahte liiki sõnumeid: tekstisõnumeid ehk SMS-e ja multimeedia sõnumeid (fotod/videod) ehk MMS-e.

Sinu SIM-kaart on automaatselt seadistatud SMS-ide ja MMS-ide saatmiseks ja vastuvõtmiseks.

Juhul kui sõnumite saatmine ebaõnnestub, siis kontrolli üle telefoni seadistus:
- SMS-i puhul on oluline, et sõnumikeskuse numbriks on määratud +3725509911
- MMS-i puhul peab olema APN mms.tele2.ee.

 

SMS

SMS sõnum on mobiilsidevõrgu vahendusel mobiiltelefonilt mobiiltelefonile edastatav tekstisõnum. Ühe SMS-i pikkus on kuni 160 tähemärki, kuid tähemärkide arv võib langeda 70-le, kui kasutada SMS-is keerulisemaid sümboleid ehk Unicode sümboleid sh õ-täht ja kirillitsa tähed. Kui SMS-i pikkus on rohkem kui 160 tähemärki, on tegemist liitsõnumiga.

SMS sõnumeid hoitakse 7 päeva juhul, kui telefon on välja lülitatud või asub levipiirkonnast väljas.

Eestis maksustatakse SMS vastavalt Sinu paketi hinnakirjale. Enamus Tele2 paketid sisaldavad Eestis piiramatult SMS-de saatmist tasuta. SMS-de vastuvõtmine on samuti tasuta.

Välismaal viibides seadeid muutma ei pea. Saadetud sõnum maksustatakse vastavalt välisriigi operaatori rändlusteenuste hinnakirjale.

Eestist välismaale saab SMS-i saata vaid Tele2 roaming-partnervõrku (vaata meie partnerite nimekirja siit), vastasel juhul ei jõua saadetud sõnum vastuvõtjani. Vaata hinnakirja siit.

 

MMS

MMS-i saatmiseks on vajalik mobiilse interneti ühendus (Wifi kaudu ei saa MMS-e saata ega vastu võtta). Tele2 võrgusiseselt saab saata kuni 2MB suuruse MMS-i, võrguväliselt on MMS-i maksimum suuruseks 300kb.

Eestis maksustatakse MMS vastavalt Sinu paketi hinnakirjale.

Välismaal viibides seadeid muutma ei pea. MMS-i eest tuleb maksta:
- saatmisel tükihinda ja interneti ühenduseks kulunud andmemahu eest vastavalt välisriigi operaatori rändlusteenuste hinnakirjale
- vastuvõtmisel interneti ühenduseks kulunud andmemahu eest vastavalt välisriigi operaatori rändlusteenuste hinnakirjale

Eestist välismaale saad saata MMS-i juhul, kui seda võimaldab vastuvõtja mobiilside operaator. Täpsema info saamiseks võta ühendust meie klienditeenindusega.