Tele2
Vajad abi?

Seadme vargus ja kadumine

Mida teha mobiiltelefoni või tahvelarvuti varguse või kadumise korral?

Kui su seade on varastatud või oled selle kaotanud, siis helista koheselt meie klienditeenindusse 6 866 866 ning teavita juhtunust, et saaksime SIM kaardi sulgeda. SIM-kaardi sulgemiseni vastutab lepingu omanik kolmandate osapoolte tehtud kahju eest. SIM-kaardi sulgemine ei lõpeta lepingut või arveldust.

 

Mida teha, kui seade jääbki kadunuks?

  • vaheta SIM-kaart ja saad jätkata oma numbri kasutamist, vana SIM-kaart muutub kehtetuks;
  • teavita politseid, kui arvad, et Su telefon varastati;
  • lisa mobiiltelefon musta nimekirja (kui telefon on kantud musta nimekirja ei tööta see enam üheski Eesti operaatori võrgus).

Kuidas kontrollida, kas telefon on lisatud musta nimekirja?

 

Must nimekiri

Musta nimekirja saab telefoni lisada Tele2 esinduses isikut tõendava dokumendi ja telefoni ostudokumendi alusel. Kui telefon on ostetud Tele2-st, saame ostudokumendi andmebaasist välja võtta (vt hinnakirja).

Kui telefon on kantud musta nimekirja ei tööta see enam Eesti operaatorite võrkudes, must nimekiri laieneb ka teiste operaatorite SIM-kaartidele.

Kontrolli siit, kas mobiiltelefon on kantud musta nimekirja ehk varastatud telefonide loetelusse.

  1. Sisesta telefoni IMEI kood 
  2. Tee linnuke kasti "Ma ei ole robot"
  3. Vajuta Check



  4. Vajuta nupul "Phone Blacklist Check Simple"


  5. Vajuta nupul "Check Blacklist Status", mõne aja pärast kuvatakse tulemus.



IMEI koodi päring

IMEI koodi saad teada, vajutades oma mobiiltelefoni klaviatuuril * # 0 6 #

Mida teha, kui Sul on seadmekindlustus ja telefon on varastatud?

Seadmekindlustus ongi mõeldud selle jaoks, et telefon varastatakse, siis oleks muret vähem. Varguse korral tuleb esimesel võimalusel pöörduda Tele2 esindusse ning esitada kahjuavaldus ja koopiat politseiavaldusest. Kahju hüvitamine ning vajadusel kas toote parandamine või asendamine toimub ainult Tele2-s, seega pole mõtet pöörduda otse telefoni hoolduskeskuse poole.
Seadmekindlustus ei kehti, kui telefon kadus ära.

 

KINDLUSTUSJUHTUMID

  1. Kindlustusjuhtum on kindlustusobjekti murdvargus, röövimine või ootamatu ja äkiline hävimine või kahjustumine, mis ei ole kindlustuslepinguga välistatud.
    Näited. Ootamatu juhtum on, kui mobiiltelefon kukkus käest maha; ootamatu juhtum ei ole, kui vihmasaju ajal jäetakse mobiiltelefon vihma kätte.
    Röövimine on, kui mobiiltelefon võetakse ära vägivallaga või vägivallaga ähvardades. Röövimine ei ole, kui mobiiltelefon anti vabatahtlikult teisele isikule kasutada, kuid ta ei too seda tagasi.
  2. Murdvargus on kindlustusobjekti vargus lukustatud hoonest, lukustatud sõidukist või lukustatud hoiuruumist lõhkumise või muukimise teel.
    Näiteks Murdvargus ei ole, kui mobiiltelefon läheb kaduma bussisõidu ajal jope taskust või kotist. Samuti ei ole murdvargus, kui mobiiltelefon läheb kaduma töökoha laualt, garderoobist või baaris viibimise ajal. Murdvargus ei ole, kui külla kutsutud isik varastab mobiiltelefoni kindlustusvõtja kodust. Murdvargus ei ole, kui mobiiltelefon läheb kaduma festivalil, kontserdil või avalikus kohas.

If hüvitab kahju sama kindlustusperioodi jooksul kuni kolme kindlustusjuhtumi eest. Arvesse ei lähe kindlustusjuhtumid, kus kindlustusobjekti parandamise kulu on väiksem kui omavastutus.

VÄLISTUSED

 

OMAVASTUTUS

Seadme kliendihind

Kindlustusmakse kuus

Omavastutus

Seadme jääkväärtus sõltuvalt kindlustusobjekti vanusest

 

 

 

0-6 kuud

6-12 kuud

12-18 kuud

18-24 kuud

75 € - 200 €

2,09 €

25 €

100%

90%

80%

70%

201 € - 400 €

3,19 €

40 €

100%

90%

80%

70%

401 € - 600 €

4,59 €

65 €

100%

90%

80%

70%

601 € - 1000 €

7,69 €

95 €

100%

90%

80%

70%

1001 € - 1500 €

11,69 €

150 €

100%

90%

80%

70%

 

Seotud artiklid
Seadmekindlustus