Vajad abi?

Tehnilised nõuded seadmetele ja internetile Go3 kasutamiseks

Internetiühendus on kiire, aga video ikka hakib. Millest võib probleem tuleneda?

Veendu, et seadmel on tehtud kõik viimased tarkvarauuendused. Kui kõik on tehtud ja ikka ei toimi, siis taaskäivita seade ning proovi uuesti. Kui probleem ei ole endiselt lahenenud, siis võta ühendust meie klienditoega.

Tarkvara

Selle jaoks, et saaksid nautida kõiki Go3 teenuseid ja sisu täies ulatuses, veendu, et seadmel või veebilehitsejal oleks kõige uuem tarkvara peal.

Mida peaksin tegema, kui video esituse ajal kaob internetiühendus?

Sellisel juhul ei pea midagi tegema, sest kohe kui taastub internetiühendus, saab jätkata teenuse kasutamist.

Milline on minimaalne internetiühenduse kiirus, mida vajan Go3 vaatamiseks mobiiltelefonil või tahvelarvutil?

Milline on minimaalne internetiühenduse kiirus, mida vajan Go3 vaatamiseks mobiiltelefonil või tahvelarvutil?

10 Mbit/s.

Millistel platvormidel ja kuidas saab Go3 vaadata?

Nutiseadmes (mobiilis, tahvlis, nutiteleris) vaatamiseks laadi rakenduste poest alla "Go3 Eesti" rakendus.

Telefonid/tahvelarvutid:

  • Android: 5.0+
  • iOS: 11+

Nutitelerid:

  • Android TV: 9+
  • Samsung: SmartTV 2016+
  • LG: webOS 3.0+

Teistes telerites on vaatamiseks vaja Go3 digiboksi.

Arvutis vaatamiseks:

ava veebileht https://go3.tv/.

Sobivad veebibrauseri versioonid:

  • Chrome: 70+
  • Edge: 40+
  • Firefox: 60+
  • Safari: 10+
  • Opera: 52+