Vajad abi?

Iseteenindusse sisselogimine ärikliendina

Tele2 äriklient saab iseteenindusse sisse logida enda ettevõtte lepingul oleva mobiilinumbri ja parooliga.

Kui on soov isikuliselt (ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID'ga) sisse logida, on vaja ärikliendi konto siduda vastavate isikukoodidega, sest ärikliendi kliendikonto Tele2-s on esialgu seotud vaid registrikoodiga.

Isikukoodide sidumisega on võimalik teha samale inimesele ligipääs erinevate ettevõtete kontodele kui ka võimaldada ligipääs näiteks raamatupidajale, kes ei ole ettevõtte töötaja.

Selleks toimida nii:

  • Logi sisse Tele2 iseteenindusse minu.tele2.ee soovitud ettevõtte lepingul oleva mobiilinumbri ja parooliga.
    • Kui Sa pole kunagi varem iseteeninduses käinud, siis on vaja mobiilinumber esmalt registreerida. 
    • Iseteeninduses on kahte tüüpi õiguseid: administraator ja piiratud õigustega kasutaja. Administraator saab teha kõiki toiminguid, seega soovitame sisse logida administraatori õigustega. 
  • Avalehel üleval paremas nurgas on hammasratta ikoon ⚙️. Klikka sellel. 
  • Avaneb leht, kus saad muuta kasutaja seadeid.
  • Seal on nupuke nimega "Seo isikukoodiga" 
  • Lisa soovitud isikukood, kes antud numbri iseteenindusse saavad edaspidi Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardiga sisse logida. NB! Ühe numbriga on võimalik siduda mitu isikukoodi. 
  • Valmis! Nüüd saavad lisatud isikud isikukoodipõhiselt sisse logida. 
  • Kui on vaja hiljem mõni isikukood eemaldada, siis saab seda teha samast kohast. Selleks klikka punasel X-ikoonil isikukoodi taga. Lihtne!