Tele2 äriklient saab iseteenindusse sisse logida enda ettevõtte lepingul oleva mobiilinumbri ja parooliga.
Kui on soov isikuliselt (ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID'ga) sisse logida, on vaja ärikliendi konto siduda vastavate isikukoodidega, sest ärikliendi kliendikonto Tele2-s on esialgu seotud vaid registrikoodiga.
Isikukoodide sidumisega on võimalik teha samale inimesele ligipääs erinevate ettevõtete kontodele kui ka võimaldada ligipääs näiteks raamatupidajale, kes ei ole ettevõtte töötaja.
Selleks toimida nii:
- Logi sisse Tele2 iseteenindusse minu.tele2.ee soovitud ettevõtte lepingul oleva mobiilinumbri ja parooliga.
- Kui Sa pole kunagi varem iseteeninduses käinud, siis on vaja mobiilinumber esmalt registreerida.
- Iseteeninduses on kahte tüüpi õiguseid: administraator ja piiratud õigustega kasutaja. Administraator saab teha kõiki toiminguid, seega soovitame sisse logida administraatori õigustega.
- Avalehel üleval paremas nurgas on hammasratta ikoon ⚙️. Klikka sellel.
- Avaneb leht, kus saad muuta kasutaja seadeid.
- Seal on nupuke nimega "Seo isikukoodiga"
- Lisa soovitud isikukood, kes antud numbri iseteenindusse saavad edaspidi Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardiga sisse logida. NB! Ühe numbriga on võimalik siduda mitu isikukoodi.
- Valmis! Nüüd saavad lisatud isikud isikukoodipõhiselt sisse logida.
- Kui on vaja hiljem mõni isikukood eemaldada, siis saab seda teha samast kohast. Selleks klikka punasel X-ikoonil isikukoodi taga. Lihtne!