Vajad abi?

Iseteeninduse kasutaja õigused

Millised on iseteeninduse kasutajate õigused ja mis on nende erinevus?

Tele2 iseteeninduses on kahte tüüpi õiguseid: piiratud vaatega kasutaja ja administraator. Administraatori õigustega kasutaja saab teha iseteeninduses kõiki toiminguid, piiratud kasutaja ei saa ühtegi muutust teha, kuid näeb temasse puutuvat infot "Avalehel".
Näiteks kui Tele2-s on nii lapsevanema kui ka lapse numbrid, siis saab teha lapsevanemast administraatori ning lapsest piiratud õigustega kasutaja. 



Siin ülevaatlik tabel administraatori vaate ja piiratud vaate erinevustest:
 

Piiratud kasutaja

Administraator

Arve maksmine

 

x

Jooksva kuu teenusekasutus

x

x

6. kuu teenusekasutuse statistika

 

x

Lepingu tähtajalisuse kontroll

 

x

Krediidilimiidi muutmine

 

x

Viimase aasta arvete, kõneeristuste ja makseajaloo vaatamine

 

x

Arve saamise kanali ja muude kontaktandmete muutmine

 

x

Paketivahetus või lisateenuste tellimine/loobumine

 

x

Järelmaksu info

 

x

SIM kaardi vahetuse tellimine

 

x

Isikukoodiga numbri sidumine

x

x


Kuidas saada iseteeninduse administraatori õigused?

Kui soovid saada administraatoriks ja piiramatut kasutusõigust, siis selleks on Sul erinevad võimalused:

1) lepingu omanikuna saad automaatselt piiramatu kasutusõiguse, kui logid sisse Mobiil-ID, ID-kaadi või Smart-ID'ga;

2) kui soovid administraatori õigusi mobiilinumbri ja parooliga sisse logimisel, siis selleks on kaks võimalust:

  • lepingu omanik teeb vabas vormis sooviavalduse Tele2 esinduses või digiallkirjastatult näiteks iseteeninduse vestluses või e-maili teel.
  • administraatori õigustega kasutaja määrab ise õigused soovitud mobiilinumbrile

Näiteks kui oled lepingu omanik, siis Mobiil-ID, ID-kaardi ja Smart-ID'ga sisse logides on Sul võimalik anda ka mobiilinumbrile piiramatud õigused. Seda saad teha menüüpunktist "Numbrite ülevaade".