Tele2
Vajad abi?

Iseteenindusse sisse logimine

Kuidas iseteenindusse sisse logida?

 

 
  • Logi sisse Tele2 iseteenindusse minu.tele2.ee
  • Vali endale sobiv auntentimisviis. Saad valida nelja valiku vahel:
    • Telefoninumber ja parool (vajalik registreerimine)
    • Smart-ID 
    • Mobiil-ID
    • ID-kaart
Äriklientidel isikukoodipõhise sisselogimise korral peab olema varasemalt telefoninumber isikukoodiga seotud. 

 

Mida teha, kui iseteeninduse parool on ununenud?

  • Kui unustasid oma iseteeninduse parooli, vajuta “Unustasid parooli?” valikule.
  • Seejärel sisesta see sama mobiilinumber, millega soovid sisse logida ning Sulle saadetakse sellele numbrile SMS ajutise koodiga.
  • Sisesta ajutine kood ning vali endale uus parool.

Kui sisestad ajutist koodi 4 korda valesti, siis on vaja uus kood tellida. Ajutist koodi saab tellida ühe korra 15 minuti jooksul. Ikka selleks, et ligipääs turvalisem oleks.