Vajad abi?

Iseteenindusse sisselogimine

Kuidas iseteenindusse sisse logida?

mceclip0.png

 
  • Logi sisse Tele2 iseteenindusse minu.tele2.ee
  • Vali endale sobiv auntentimisviis. Saad valida nelja valiku vahel:
    • Telefoninumber ja parool (vajalik registreerimine)
    • Smart-ID 
    • Mobiil-ID
    • ID-kaart


Äriklientidel isikukoodipõhise sisselogimise korral peab olema varasemalt telefoninumber isikukoodiga seotud. Selleks peab: 

  1. Sisse logima ettevõtte admin-numbri ja parooliga minu.tele2.ee
  2. Avama seaded (hammasratas üleval paremal)
  3. Klikkama "Seo isikukoodiga"
  4. Lisa isikukood

NB! Kui ettevõtte admin-numbrid pole "käeulatuses", siis saame lepingu omanikku aidata ise isikukoodi lisamisel. Selleks on vaja oma halduri poole pöörduda ja aitame kiirelt välja:) 

 

Mida teha, kui iseteeninduse parool on ununenud?

  • Kui unustasid oma iseteeninduse parooli, vajuta “Unustasid parooli?” valikule.
  • Seejärel sisesta see sama mobiilinumber, millega soovid sisse logida ning Sulle saadetakse sellele numbrile SMS ajutise koodiga.
  • Sisesta ajutine kood ning vali endale uus parool.

Kui sisestad ajutist koodi 4 korda valesti, siis on vaja uus kood tellida. Ajutist koodi saab tellida ühe korra 15 minuti jooksul. Ikka selleks, et ligipääs turvalisem oleks.