Tele2
Vajad abi?

Garantiivälise remondi info

Kuhu viia seade remonti?

Seadet saab remonti viia nii ametlikku hoolduskeskusse kui ka Tele2 esindusse.

Kui tood telefoni remondi jaoks Tele2 esindusse, siis on remondiaeg veidi pikem, sest Tele2 peab saatma seadme esindusest hoolduskeskusesse. 

Vajadusel võid küsida Tele2 esindusest endale asendustelefoni. Üritame alati kliendile asendustelefoni võimaldada, kuid me ei saa lubada, et asendustelefon on samaväärne Sinu enda telefoniga. Tele2 on seadmete edasimüüja ning seadme remondi eest vastutab tootja, seega asendustelefoni pakkumine on lihtsalt üks väike lisahüve, mida soovime oma klientidele ebamugavuste vältimiseks pakkuda.

Kui Sul on see võimalus, siis soovitame seadme remonti viia ametlikku hoolduskeskusesse, sest siis saad selle tagasi veidi kiiremini - ka Tele2 saadaks toote sinna. Kui viid oma telefoni ise hoolduskeskusesse, siis võta kindlasti kaasa oma ostuarve.

NB! Kui Su seadmel on Tele2 poolne seadmekindlustus, siis too see kindlasti Tele2 esindusse, sest hoolduskeskus kindlustust arvesse võtta ei saa.

Seadme hooldusesse või remonti saatmisel teeb Tele2 koostööd ainult tootjate poolt volitatud hoolduskeskustega:

 

Hinnakiri

 
Seadme defekteerimine ehk veatuvastus 9 € - 20 €
Tarkvara ülekirjutamine 9 € - 20 €
Leppetrahv asendustelefoni tagastamata jätmise eest (sõltub mudeli väärtusest) 50 € -700 €
Leppetrahv asendustelefoni tarviku tagastamata jätmise eest 20 €
Remondi teostamine 46,8 €
Ekspertiisi akt kindlustuse tarbeks 37 €
Andmete kopeerimine (kontaktid, videod, dokumendid, pildid) 29,40 €