Tele2 kliendina on Sul oluline eelis – kõigi Sinu nimel olevate Tele2 mobiili- ning tavatelefoninumbrite kohta saadame ühe arve. Tele2 koostab arve üks kord kuus 1. kuupäeval, arve koostamise kellaaeg ei ole kellaaeg määratud. Arve postitame Sulle koostamisele järgneva 3 tööpäeva jooksul. Elektoonilise arve väljastab Tele2 siis, kui selle summa ületab 0.5 €, paberarve postitame reeglina siis, kui arve summa ületab 3 €. 

Arve tellimine

Tele2 e-arveid saad mugavalt vaadata Minu Tele2's.
Lisaks saad tellida Tele2 teenuste arve:

  • e-posti aadressile 
  • internetipanga keskkonda 
  • arved.ee ja eArvekeskus keskkonda
  • paberkandjal postiga (tutvu hinnakirjaga) .
Arve saatmise viisi saad vajadusel muuta 's. 

Arve tasumise võimalused

Arveid saab tasuda:

  • e-arve püsimaksena
  • Minu Tele2's
  • internetipangas
  • makse- ja sularahaautomaatides
  • pangakontorites
  • Tele2 esindustes
  • Omniva postkontorites
  • Maxima kauplustes üle Eesti

E-arve püsimakse

Mugavaim viis arve tasumiseks on e-arve püsimakse, sest siis toimub arve tasumine muretult igal kuul. E-arve püsimakset saad alati sõlmida pangakontoris või internetipangas. Pärast sõlmimist teavita ka Tele2, et soovid edaspidi e-arvet tellida oma pangakeskkonda.
E-arve püsimaksete debiteerimise kuupäevad pankades on erinevad ning jäävad 7. kuni 20. kuupäeva vahele.

Tele2 arvelduskontod

Swedbank a/a EE692200221011083484 HABAEE2X
SEB pank a/a EE691010022070415004 EEUHEE2X
Danske pank a/a EE153300332033390002 FOREEE2X
Nordea pank a/a EE851700017002852090 NDEAEE2X

Minu Tele2's

Minu Tele2's saad mugavalt arveid tasuda nii Swedbanki, SEB, Danske Banki, Nordea ja Krediidipanga internetipanga kliendina. Iseteenindusse Minu Tele2 pääseb SMS-parooli, Mobiil-ID või ID-kaarti kasutades.

Omniva postkontorites

Tele2 arveid on võimalik tasuda kõigis Omniva postkontorites. Teenustasu makse teostamise eest määrab Omniva. Makse laekumine Tele2 arvele võib võtta kuni 3 tööpäeva.

Maxima kauplustes

Tele2 arveid on võimalik tasuda kõikides Maxima kauplustes. Vajalik on Tele2 arve esitamine (maksimine toimub arvel asuva triipkoodi alusel). Makse laekumine Tele2 arvele võib võtta kuni 2 tööpäeva. 

Krediidilimiit

Tele2 osutab lepingulise kliendile teenuseid krediidi põhimõttel.Tele2 poolt kehtestatud krediidilimiit on rahaline piirsumma, mille ulatuses osutab Tele2 kliendile teenuseid enne arve koostamist või ettemaksu sooritamist. Klient on kohustatud ise jälgima oma numbril kehtivat krediidilimiiti ja teenusekasutust. Kõik kliendile osutatud teenused koos maksumusega kajastuvad kliendile esitatud arvel.

Krediidilimiidi sisse arvestatakse kõik jooksva arvelduskuu vältel kasutatud teenused koos käibemaksuga (näiteks kõned, SMS-id, MMS-id, M-teenused ja interneti teenused v.a. interneti päevapilet). Välismaal valitud ja vastuvõetud kõnede ning kasutatud teenuste maksumus arvutatakse pärast välispartnerite poolt saadetud informatsiooni laekumist. Seetõttu ei pruugi need teenused koheselt kajastuda jooksva arvelduskuu krediidis.

Krediidilimiidi määrab Tele2 sõltuvalt kliendi staatusest, staažist ja maksekäitumisest. Uuele numbrile määratakse üldjuhul krediidilimiidiks kuni 60 €. Kliendil, kes on Tele2 teenuseid kasutanud üle kolme kuu, on võimalus taotleda krediidlimiidi suurendamist. Krediidilimiidi arvestus on numbri- ja arveldusperioodipõhine. Krediidilimiiti on võimalik tasuta muuta iseteeninduses Minu Tele2.

Kui kliendi numbrile osutatud teenuste maksumus ületab talle kehtivat krediidilimiiti, on Tele2-l õigus piirata teenuse kasutamine. Üldjuhul teavitame SMS-iga krediilimiidi täitumisest. Piirangu rakendumise korral jääb võimalus võtta vastu kõnesid ja SMS-e, helistada hädaabinumbritele, Tele2 klienditeeninduse numbrile 6 866 866 ning parkimise lõpetamise numbrile 1903. Kui sidepiirang aktiveerub ajal, mil viibitakse välismaal, tuleb arvestada, et välisriigis maksustatakse ka vastuvõetud kõned, mistõttu rakendub välisriigis viibimise perioodiks piirang ka kõnede vastuvõtmisele.

Kordusarve

Kui arve mingil põhjusel Sinuni ei jõudnud, on alati võimalik kõiki viimase 12 kuu arveid tasuta vaadata Minu Tele2 iseteeninduses. Vajadusel saad tellida ka kordused e-posti aadressile  (vt hinnakirja ).

Kõnede eristus

Kui soovid saada täpset ülevaadet helistatud kõnedest ja teenustest, saad tellida kõnede eristuse.
Vastavalt soovile saad ette tellida igakuise väljavõtte kasutatud teenustest elektrooniliselt Minu Tele2'te, internetipanka, e-postiaadressile või paberkandjal postiaadressile  (vt hinnakirja ).
Kui igakuist kõnede eristust ei olnud tellitud, kuid vajad siiski väljavõtet, saad selle tellida ka tagant järele kuni viimase 12 kuu kohta.

Maksepikendus ja -graafik

Maksepikendus

Oma rahaasjade sujuvamaks korraldamiseks võimaldame maksepikendust kuni 4 korral 12 kuu jooksul.
Esimene maksepikendus on tasuta ning järgnevate puhul rakendub hinnakirja järgne hind  (vt hinnakirja ).

Maksegraafik

Makseraskuste korral võimaldame arvet tasuda maksegraafiku alusel, mida on võimalik taotleda üks kord aastas.
Maksegraafikut saab sõlmida alates summast 45 € ja kestvusega 2-6 kuud.
Sõlmimise eelduseks tuleb tasuda vähemalt 20% võlgnevuse summast ning lisaks maksegraafiku sõlmimise tasu  (vt hinnakirja ).
Maksegraafiku ajal kehtib numbrile väljuvate teenuste piirang.

Saldoinfo

Jooksva kuu teenuste kasutust saad kontrollida:

Tagatismaks

Tagatismaks on garantiiraha, mida Tele2 võib paluda klientidelt Tele2 lepingu täitmise tagamiseks. Tagatismaksu võib Tele2 küsida ka uutelt klientidelt, kes soovivad kasutada roaming-teenust. Peale kolme järjestikuse arve õigeaegset tasumist arvestatakse tagatismaks Tele2 arvete katteks.